خانه / جشنواره / حتما باید شهید شوند تا واکسن کرونای آنها قبول شود؟

حتما باید شهید شوند تا واکسن کرونای آنها قبول شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه حمل و نقل قرارگاه کرونا گفت: خیلی از شهر‌های قرمز به نارنجی و نارنجی به زرد تبدیل شده است و از شنبه دستورالعمل حوزه شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی و زرد اعمال خواهد شد.
وی گفت: اگر همین کار‌های طرح محله محوری، قرنطینه و تست انبوه و طرح کمیته حمل و نقل برای مراقبت از مسافران با هم این سطح همکاری و مساعدت پیش برود و مردم و خوب رعایت کنند، شرایط خیلی بهتر خواهد شد.
وزیر کشور افزود: امیدوار هستیم که دیگر به شرایطی بر نگردیم که وضع شهر‌ها قرمز شود.
وی ادامه داد: با قرمز شدن شهر‌ها همه مردم و کسبه دچار زحمت می‌شوند و همه فعالیت‌ها محدود
می‌شود و مسائل اجتماعی و روانی و مسائل دیگر نیز در کنار اینهاست؛ با همکاری مردم و تلاش مسئولان ان شاءالله بتوانیم امور را پیش ببریم.
رحمانی فضلی گفت:همه این‌ها دست به دست هم خواهد داد تا شرایط مساعدی را پیش ببریم و امیدواریم همه مردم و مسئولان به ویژه رسانه‌ها که در همه مراحل همراه ما بودند این همکاری را ادامه دهیم.

 نقش مهم توسعه حمل و نقل در مقابله با کرونا

وزیر کشور بر نقش مهم توسعه شبکه حمل و نقل در مقابله با کرونا در سراسر کشور تاکید کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه افزود: در بحث مقابله با کرونا؛ حمل و نقل موضوع مهمی است و مسئولیت خطیری را بر عهده دارد.
وی گفت: خدمات رسانی حوزه‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، هوایی، ریلی و زمینی مستلزم دقت و نظارت و اعمال مقررات و مصوبات ستاد برای رعایت شرایط مطلوب و حفاظت و صیانت از مسافران و مردم عزیز است.
وزیر کشور افزود: الحمدلله گزارشی که این بخش‌های مختلف در این کمیته دادند، دال بر این است که با توفیق مواجه بودیم و شهرداری‌ها گزارش مفصلی از حمل و نقل درون شهری دادند و لازم است از همه این عزیزان و حوزه‌ها تشکر کنیم.
رحمانی فضلی گفت: رانندگان، خلبانان، لکوموتیورانان و تمام کسانی که نقش دارند و رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری همکاری خوبی دارند و با هماهنگی، انسجام، همکاری و همدلی بسیار خوب؛ کار‌ها پیش می‌رود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

برای دومین سال صدای رادیو تبیین از اول خرداد شنیده می شود

برای دومین سال صدای رادیو تبیین از اول خرداد شنیده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *